Gymbox Fitness – Egyedülállő edzőközpont Pesterzsébeten

Képzési program az edzőteremben magas vérnyomás esetén. Számolja ki a maximálisan megengedett impulzust

  1. Mivel az intenzitás mértéke függ az edények hangjától, nyomásától, a fizikai aktivitás során növekszik.
  2. A betegség előfordulásának kockázati zónája azok a személyek, akik profi sportolással és testépítéssel foglalkoznak, vegetatív-vaszkuláris dystoniaban szenvednek, túlsúlyosak, folyamatosan stresszben vannak, szteroidok, fogamzásgátlók, kábítószerek, valamint dohányzik és alkoholt fogyasztanak.
  3. IWI Nemzetközi Fitnesziskola - HIIT, vagyis High Intensity Interval Training
  4. Hányinger edzés közben vagy után - Diagnostics
  5. Pulzus a fizikai terhelés és a képzési területeken - Dystonia November
  6. Gyakorlat terápia a magas vérnyomás kezelésére - Dystonia November

Az edzés időtartama perc, tehát egy nagyon idő hatékony módszerről van szó. Ennek ellenére számos egészségügyi előnye van, változatos gyakorlatoknak ad teret és hatékony segítség akkor is, ha nincs sok időd edzésre, de szeretnél fogyni, formálódni, fejlődni. Mik a HIIT előnyei?

Egyszerű gyakorlatok otthon, nem az eszközök

Ráadásul, ha Tabata módszert nézünk, ahol 20mp-ig maximális erőfeszítéssel dolgozunk, 40 másodperc pihenővel, akkor az összesen edzéssel töltött idő gyakorlatilag a harmada a klasszikus edzésmódszerben eltöltött edzésidővel. A HIIT óriási előnye, hogy nem csak az edzés során égetsz sok-sok kalóriát, de az edzésed befejezte után is.

Számos tanulmány bizonyította már, hogy az edzés után több órán át fokozódik az anyagcsere ennél az edzésmódszernél, összehasonlítva a kocogással vagy a súlyzós edzéssel.

képzési program az edzőteremben magas vérnyomás esetén magas vérnyomás gyógyszeres táblázat

Hatékonyabb ebből a szempontból a zsírégetéshez is, mert az edzés után fokozottabb anyagcseréhez inkább zsírokat használunk mintsem szénhidrátot. A kutatások szerint mind a tradicionális mérsékelt intenzitású edzés, mind a Temporális lebeny hipertónia hasznos a zsírégetés szempontjából, de úgy tűnik, hogy a HIIT étrendi változtatások nélkül is hatékony heti 3 edzéssel.

Időtartama pedig jelentősen rövidebb.

képzési program az edzőteremben magas vérnyomás esetén professzor lang a magas vérnyomásról

Ráadásul a zsigeri zsírok eltávolításában is hatékonyabb, amelyek veszélyesebbek az egészség szempontjából, hiszen ezek a szerveket körülvevő zsírok. Azok esetében, akik korábban nem éltek aktív életet, a HIIT módszer az izomtömeg növelésben is hatékony volt a képzési program az edzőteremben magas vérnyomás esetén alapján, főleg a törzsizmok és a lábizmok tekintetében.

HIIT, vagyis High Intensity Interval Training

A HIIT javítja az állóképességet és az oxigénfelvevő kapacitást. Így az izmok gazdaságosabban használják az oxigént.

Vérnyomás problémák – az elkerülés tünetei

A HIIT-nek más egészségre gyakorolt pozitív hatása is van. Mégpedig az, hogy csökkenti a pulzust és a vérnyomást túlsúlyos, elhízott egyéneknél, akik egyébként gyakran szenvednek magas vérnyomástól.

A vércukorszint is hatékonyan csökkenthető HIIT-tel és javul az inzulinrezisztencia, a kutatások szerint hatékonyabban, mint a tradicionális monoton aerob edzéstől.

képzési program az edzőteremben magas vérnyomás esetén magas vérnyomásból egilok

Hogyan állj neki a HIIT edzésnek? Számos módon nekiállhatsz ezeknek a gyakorlatoknak, nem túl bonyolult egy HIIT edzést végrehajtani.

A fizikai terápia általános szabályai

Válaszd ki, milyen eszközön dolgoznál? Futnál, kerékpároznál, ugranál stb.

képzési program az edzőteremben magas vérnyomás esetén fitolizin és magas vérnyomás

Végezd a feladatot maximális intenzitással adott időtartamon keresztül, majd adott időtartamon keresztül pihenj kis mozgással, mérsékelt intenzitással. Jó edzést!